Gabinet fizjoterapii Jarosława Muzykowskiego

Twórz miejsce przyjazne Tobie i Twoim pacjentom

Otwarcie swojego gabinetu wydaje Ci się tylko sferą marzeń ?
Marzenia są po to żeby je spełniać i ja Ci w tym pomogę !!!
Najwyzsze Standardy1

Najwyższe standardy pracy w fizjoterapii

Przez lata doświadczeń w kontakcie z pacjentem bólowym, wypracowałem najwyższe możliwe standardy postępowania diagnostycznego i fizjoterapeutycznego.

Moim celem jest szybka i trafna diagnoza, a następnie celowane i skuteczne leczenie. Dzielę diagnostykę pacjenta na dwie strefy: fizyczną – czyli badanie narządu ruchu, oraz emocjonalną – poszukiwanie objawów stresu.

Moim motto towarzyszącym mi na co dzień jest „leczyć przyczynę, nie objaw”.

Holistyczne Podejscie

Holistyczne podejście do pacjenta

Terapia manualna holistyczna to nowoczesny system leczenia dysfunkcji narządu ruchu.

Holistyczna, bo widzi człowieka całościowo. Koncepcja ta opiera się na nierozłącznej diagnozie ciała i duszy. Bada się więc wpływ stresu na ciało i odwrotnie. Rehabilitacja taka opiera się na mobilizacjach, manipulacjach na stawach kręgosłupa i kończyn, a także na oddziaływaniu na tkanki miękkie (mięśnie, powięzi, więzadła, ścięgna). Równolegle prowadzi się edukację w zakresie roli stresu. Poszukiwanie czynników stresogennych, a także fizycznych w ciele człowieka daje bardzo dobre efekty terapeutyczne. Leczę całe ciało, a nie tylko bolący fragment ciała.
Young Women Yoga Indoors Keep Calm Meditates While Practicing Yoga Explore Inner Peace Yoga Meditation Have Good Benefits Health Photo Concept Yoga Sport Healthy Lifestyle 1253 1052

Zwracam uwagę na zdrowie psychiczne i fizyczne pacjenta

Badanie fizjoterapeutyczne stało się w ostatnim czasie składową wielu czynników. Wyodrębniam z nich najważniejsze aspekty tj. zdrowie fizyczne i psychiczne.
Według najnowszych doniesień ze świata medycyny, niemożliwe jest prowadzenie skutecznej rehabilitacji bez oceny czynników emocjonalnych w ciele człowieka.
Stosuję najbardziej efektywne metody wyizolowania czynników emocjonalnych od anatomicznych narządu ruchu.
Tempo życia, natłok obowiązków, presja otoczenia powoduje, że coraz częściej pacjenci przychodzą z następstwami stresu, które to generują zmiany w obrębie stawów kręgosłupa.